ESRS
[S1-13] Mierniki dotyczące szkoleń i rozwoju umiejętności

Odsetek pracowników, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju kariery oraz średnia liczba godzin szkoleniowych w podziale na płeć oraz na kategorie pracowników

Odsetek pracowników, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju karier Średnia liczba godzin szkoleniowych
Kobiety 24% 18,1
Mężczyźni 21% 22,1
Łącznie 22% 21,3
W tym:
Kierownictwo wyższego szczebla (Zarząd i Dyrektorzy) 51% 55,2
Stanowiska kierownicze 38% 33,8
Pozostali pracownicy 20% 19,9
Odsetek pracowników, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju karier Średnia liczba godzin szkoleniowych
Kobiety 24% 18,1
Mężczyźni 21% 22,1
Łącznie 22% 21,3
W tym:
Kierownictwo wyższego szczebla (Zarząd i Dyrektorzy) 51% 55,2
Stanowiska kierownicze 38% 33,8
Pozostali pracownicy 20% 19,9

Odsetek osób zatrudnionych niebędących pracownikami, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju kariery oraz średnia liczba godzin szkoleniowych

Odsetek pracowników, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju karier Średnia liczba godzin szkoleniowych
Łącznie 7% 5,3
Odsetek pracowników i osób zatrudnionych niebędących pracownikami, a uczestniczących w regularnych przeglądach i wyników karier został policzony poprzez podliczenie wszystkich pracowników, którzy zgodnie z regulacjami wewnętrznymi danej spółki podlegają dowolnej formie przeglądu wyników lub rozwoju kariery i wszystkich pracowników, a następnie podzieleniu tej liczby przez wszystkich pracowników/osób niebędących pracownikami.
Średnia liczba godzin szkoleniowych została policzona poprzez a) policzenie wszystkich pracowników (w danej kategorii i łącznie) / osób niebędących pracownikami; b) policzenie zrealizowanych godzin szkoleniowych [uwzględniono w niej wszystkie szkolenia realizowane w PGE: wymagane przepisami prawa, wymagane regulacjami wewnętrznymi, takie, na które pracownicy zostali skierowani przez pracodawców oraz takie, które odbywały się za zgodą pracodawcy, w tym studia i konferencje). W następnym kroku podzielono liczbę godzin szkoleniowych na liczbę zatrudnionych pracowników (także w określonych kategoriach)/osób niebędących pracownikami.
Odsetek pracowników, którzy uczestniczyli w regularnych przeglądach wyników i rozwoju karier Średnia liczba godzin szkoleniowych
Łącznie 7% 5,3
Wyniki wyszukiwania